[sf-lug] SF-LUG meets Sunday May 1, 2016 (Zenial Xerus on MAY Day)

Rick Moen rick at linuxmafia.com
Mon Apr 25 19:06:18 PDT 2016

Quoting Bobbie Sellers (bliss-sf4ever at dslextreme.com):

> Thanks for the discussion and for the zpeeling azzistanze.

You are zo, zo, very welcome.  (Nap time.  ZZZzzzz.)

As this is an international-minded crowd, here is an old Norwegian
recipe I recently ran across, apparently originated by a visiting Swede
named Harry Nilsson:

Ingredienser:
en kokosnøtt
en lime

Veibeskrivelse:
Bror kjøpte en kokosnøtt, han kjøpte den for en krone.
Hans søster hadde en annen, hun betalte det for en lime.
Hun satte lime i kokos, hun drakk dem begge opp.
Hun satte lime i kokos, hun drakk dem begge opp.
Hun satte lime i kokos, hun drakk dem begge opp.

Hun satte lime i kokos, hun ringte legen, vekket ham opp
Og sa, doktor, er ikke det noe jeg kan ta
Jeg sier, lege, for å avlaste denne magen verke?
Jeg sier, lege, er ikke det noe jeg kan ta
Jeg sier, lege, for å avlaste denne magen verke?

Nå la meg få denne rett:
Du setter lime i kokos, drakk du dem begge opp.
Du setter lime i kokos, drakk du dem begge opp.
Sett lime i kokos, drakk du dem begge opp.

Sett lime i kokos, kalt deg med legen din, vekket ham opp
Og sa, doktor, er ikke det noe jeg kan ta,
Jeg sa, doktor, for å avlaste denne magen verke?
Jeg sa, doktor, er ikke det noe jeg kan ta,
Jeg sa, doktor, for å avlaste denne magen verke?

Du setter lime i kokos, du drikker dem begge sammen.
Sett lime i kokos, så du føler deg bedre.
Sett lime i kokos, drikke dem begge opp.
Sett lime i kokos, og ringe meg i morgen.

Whoo-Whoo-Whoo, Whoo-ooh-ooh, Whoo-ooh-ooh